Alla inlägg under februari 2010

Av ♥ Doris♥ - 16 februari 2010 12:59

Hej igen...

Här kommer äntligen ett nytt inlägg, vet att många väntat..


Här hemma har vi määngder med snö och kallt och idag har det snöat hela dagen.


Igår var vi på 2-timmars promenad med bästa kompisarna, obbas och zelda..se bilder.

Vi har inte setts på länge pga min skadade tass, så snacka om lycka när jag fick busa och jagas med dom...


Matte köpte en sko till mig, som jag skulle ha på min skadade tass, så det inte skulle bli värre när vi var ute.

Hon spännde på den ordentligt, prescis så som man skulle, den satt på några meter sen flög den av..Vad hade hon trott??

Att jag skulle gå fint och gå fot bara för att jag har en liten skadad tass och en fjantig sko på...nää, fullt ös som vanligt på mig och när skon flög av och iväg för tredje gången insåg matte att det inte var lönt besväret...

Lika glad var jag för det!!

      

Nu ska Matte och jag ut och pulsa i snön..-utan sko!







Ovido - Quiz & Flashcards