Alla inlägg under januari 2009

Av ♥ Doris♥ - 31 januari 2009 16:09

Halloj!

Fortfarande snö och is när vi tog promenaden runt sjön idag, suck..

Jag vill att det ska bli vår och varmt för vi har bestämt att vi ska ut och vandra då, vandringsleden som ligger här vid oss...

Vi bor ju vid ett stort fritidsområde/naturreservat utanför Göteborg med sjöar,kanotleder och vanringsleder..

Vi har gått vågra kortare leder, men vi har bestämt att vi ska gå den långa på 25 km, och så det bästa av allt,det finns en led som heter samma som jag :Mettjärn -Hur häftigt e inte det?! ;) Den måste vi gå!!

Av ♥ Doris♥ - 14 januari 2009 00:08


Matte frågade mig om jag skulle vilja ha en mössa, jag förstod inte vad hon menade..Hundar använder inte mössa, framförallt inte vi frallor, vi har så stora öron!! Då visade hon mig dessa bilder från en web-shop hon hittat på nätet..

 Mitt svar blev: -Nej tack !!

Av ♥ Doris♥ - 9 januari 2009 18:30

Ja, den speciella dagen var givetvis min 2 års dag!! 

Min alldeles egna dag, då jag blev uppvaktad av husse och matte med gräddtårta till frukost


Supergott!!

Sen gick vi en promenad ner till vår sjö, där vi busade och spelade bandy på isen...inte helt lätt kan jag lova!!

På kvällen var vi bjudna på middag och jag charmade alla och fick givetvis allas uppmärksamhet...




Av ♥ Doris♥ - 5 januari 2009 16:08

Igår söndag packade vi väskan med skridskor,grillkorv och glögg,

Picknick vid vår sjö!!

Eftersom det varit minusgrader i en vecka så har det blivit riktigt tjock is vid sjön, jag tyckte det var lika kul som husse och de andra att det var is, så jag fick springa och sladda en massa,och så jagade jag dem när de åkte runt på sina skridskor på isen..Efteråt grillade vi korv, det var gott!!

Kylan håller i sig -13* när jag skulle ut i förmiddags, vinterjackan på!

Imorgon är det en speciell dag!! Kram doris

Ovido - Quiz & Flashcards