Alla inlägg under september 2008

Av ♥ Doris♥ - 17 september 2008 18:33

Matte och jag kommer hem med mängder av svamp från varje promenad  nu, husse tycker vi är otroliga som hittar så mkt..men matte har ett vant öga nu :) hon ser det gula glimma på långt håll! Nu har även trattisarna börjat komma, vi  fyllde korgen på vår senaste promenad!

Husse och matte har ätit sig trötta på kantarell-smörgåsar och har börjat ge bort all svamp de hittar...Imorgon ska vi träffa Anna, då ska vi ta med oss och ge till henne!! Och så ska jag ta med till jobbet oxå...


Ses i svamp-skogen!!

Av ♥ Doris♥ - 9 september 2008 22:55

För lite sen kom det in en fotograf på husses jobb och fick syn på mig, han riggade upp sin foto-duk och tog några bilder på mig,han tyckte jag var superfin!! Vem vet,ni kanske får se mig i andra sammanhang i framtiden :)  Puss på er!

Av ♥ Doris♥ - 3 september 2008 17:07

Det är så härligt att gå ut i skogen och springa av sig lite, matte hittade mer svamp idag..Här kommer lite bilder från dagens aktivitet!

Ovido - Quiz & Flashcards