Alla inlägg under december 2008

Av ♥ Doris♥ - 17 december 2008 05:43

Häromdagen blev jag intervjuad av sveriges radio, och jag passade på att hälsa  God jul till alla mina nära och kära och berätta att jag varit jättesnäll i år   :)                                  

     Se hela bilden




Av ♥ Doris♥ - 15 december 2008 10:58

Hejhej..i helgen har jag varit hos hussemor och hussefar i nybro, det har varit mysigt,dom har pysslat om mig ordentligt och jag har fått god mat..och så träffade jag lite nybro-hundar, tyvärr inte min kompis lucas, men det blir väll nästa gång!

Vi ska snart till småland igen,till jul och då blir vi hemma en vecka!

Idag gosar jag med min matte, hon har saknat mig...och så vaktar jag henne mot farligheter,och att ingen kommer och tar mina godisar, bästa plats för detta är köks bordet!! Jag är en vakthund!

Ovido - Quiz & Flashcards