Alla inlägg under oktober 2007

Av ♥ Doris♥ - 21 oktober 2007 18:41

Hej!!

Idag har vi varit i halmstad på utställning!! 

Det var 8 st andra frallor anmälda bla mina kompisar Sumo och Alice!!


I min klass kom jag 2:a med Hp. 

Min bedömning löd:

En aning långsträckt tik. Bra huvudform och bett. Behöver få lite mer stadga i öronen.Tillräcklig kraft i nospartiet. Bra hals .
En gnutta lång i längden. Önskar ngt mer vinkel bak. Öppna vinkl. fram.

Går markträngt fram, bra bak och från sidan.Trevligt temp.
Domare var Svante Frisk.


Vi hade en rolig dag,jag och alice låg och snarkade i bilskuffen hem till göteborg,trötta efter våra bredrifter och prestationer!!








Av ♥ Doris♥ - 12 oktober 2007 13:25

Hej igen,åhh va spännande det är med hösten som kommit!!

Jag älskar att springa i  lövhögarna..Min nya favvis ;)  Häromdagen var jag och matte på skogspromenad och jag fick springa lös bland alla löv!! Skojjigt! Tänk sen när vi flyttat till huset,då kommer jag få springa hur mkt och ofta jag vill i skogen!! Hela tiden om jag fick bestämma då :) Husse och matte håller på för fullt med flyttplanering och rensa,sortera och slänga..

Vi hoppas flytta in redan i början på november...

Nästa helg ska vi till halmstad,jag ska på utställning,det ska bli roligt!!

Träffa många kompisar!!

Hej så länge!!

Av ♥ Doris♥ - 7 oktober 2007 19:32

Husse och matte har köpt hus!!! Ett hus som är jättefint med stor tomt och ligger intill  skog och sjö, idag var vi där och kollade lite,där finns massor att utforska,matte tycker vi borde skaffa ett staket runt hela huset för hon tror att jag kommer sticka på egna upptäcksfärder annars...jag spanade bla in grannens katt,han verkade väldigt spännande!! Men jag fick inte hälsa riktigt på honom idag,men det ska jag nog se till att göra framöver!!

Sen tog vi en promenad ner till sjön,där är jättefint,jag kommer nog att lära mig simma nästa sommar :) På tillbaka vägen sprang jag i skogen så svampen yrde!! Åhh,vad det ska bli kul att flytta dit...

Ovido - Quiz & Flashcards