Alla inlägg under juli 2009

Av ♥ Doris♥ - 13 juli 2009 14:31

Nu har vår semester börjat !!

I måndags packade vi väskan och tog bilen till Karlskrona skärgård för att tillsammans med vänner fira semestern med sol & bad.

Och så åkte vi båt såklart så jag fick inviga min flytväst!

Sen ska vi åka till Västerviks skärgård, då ska vi bo på en ö..

Det ska bli spännande..

Där ska jag åka mera båt och fiska

Skepp O´ho j/ Doris



Av ♥ Doris♥ - 10 juli 2009 13:27

Ja, tänkte lägga upp lite blandade bilder från veckorna som gått..

Vi har fällt  träd på tomten, husse har sågat och kvistat-jag har varit i Pinnriket-så mkt pinnar på en och samma gång!!

Midsommar firade vi vid Mälaren, med växlande väderlek,spa och glass..

I helgen hade husse,matte och jag VIP på Cross VM i Uddevalla, mkt folk..

Det  var  varmt som tusan-tur kylmattan var med !!

Ciao!!





Av ♥ Doris♥ - 3 juli 2009 19:04

Idag var jag och matte och köpte flytväst till mig, det måste man ju ha när man ska  fira semestern i skärgården!!  Titta husse-mor så fin jag kommer vara :)

Och så kommer den till användning när jag ska till mattesyster och jögge nästa gång, nu när dom har köpt hus med egen brygga & båt vid Mälarn...

Jag känner på mig att den kommer komma väl till användning- det kommer bildbevis efter semestern!!

Ta det lungt i solen!!


Ovido - Quiz & Flashcards