Alla inlägg under april 2008

Av ♥ Doris♥ - 17 april 2008 21:10

Hallå!!


Idag har vi haft kanon-väder i Göteborg och vi har varit ute hela dagen, matte har gjort vårfint på verandan, planterat blommor och sått frön..

Sen var vi och hälsade på grannarna och deras valpar, de är 6 veckor gamla och idag fick dom komma ut i solen och nosa...Jag brydde mig inte så mycket om valparna, det är roligare att leka med Bamse och Diesel,de stora hundarna,vi lekte en lång stund!  Man blir allt lite trött efter en heldag ute, med massor av bus och spring!!Jag kommer att sova gott! God Natt!!!


Av ♥ Doris♥ - 10 april 2008 14:49

Hej..Idag har vi haft våra kompisar Hanna och Obelix här hemma.

Vädret är toppen solen skiner och det är varmt.Hoppas våren är här för att stanna nu!!  Vi tog en promenad runt sjön och jagade och pussades med Obelix, Jag blir såå glad varje gång jag träffar min prins!

Och så badade vi..jag tycker inte alls att det är läskigt med vatten längre,jag tyckte ju inte om vatten när jag va liten,då vägrade jag gå i..

Men till sommaren blir det baddaren ;)

Kram Doris

Av ♥ Doris♥ - 7 april 2008 12:22

För en månad sen hade vi jäättemycket snö,så mkt att jag nästan försvann..Kul att köra fralla-race i skogen,göra snögubbar och ha snöbollskrig med matte och husse..Men,nu får det räcka med snö,imorse när vi vaknade snöade det för fullt  och var helt vitt ute,nu är det slaskigt...Vi vill ha vår nu!!

Vart har den tagit vägen??

Ovido - Quiz & Flashcards