Alla inlägg under april 2009

Av ♥ Doris♥ - 15 april 2009 10:24


Påsken firade vi hemma i småland med våra nära och kära, och har varit innehållsrik,jag har träffat mina kompisar, busat och lekt,sökt efter påskharar,badat,varit på middagsbjudningar,ätit tårta,ätit kobajs,njutigt av solen,gått långa promenader,åkt guldvinge...här kommer lite bilder!

Av ♥ Doris♥ - 8 april 2009 09:49

Ja, igår var det kurs-start för mig och matte,  vi har börjat gå på :Teamaktivering, en kurs som ska göra oss till ett bra team, stärka självförteoende och ge stimulans. Igår fick vi tips på mängder av olika aktiviteter man kan göra både ute och inne, vissa kunde jag redan men några var nya och kluriga som jag fick kämpa med...

Sen fick vi öva på  "cirkuskonster", matte och jag  fick testa att hoppa genom en rockring, först ville jag inte alls gå igenom den utan gick runt rockringen för att ta min köttbulle, men sen fick vi till det väldigt bra, och det var riktigt roligt..

Jag och matte fick i läxa att jag ska sitta vackert, alltså sitta på rumpan, och göra "high ten", så nu gäller det att öva!!

Roligt att gå på kurs!!


Av ♥ Doris♥ - 6 april 2009 22:20

HEJ!


För ett tag sedan var husse och matte bortresta, då fick jag vara i Trollhättan hos Elin och Peter.

Elin är min jobbarkompis, vi delar skrivbordsplats, jag brukar ligga på golvet framför hennes värmefläkt!


Elin och jag var och hejjade på Peter när han spelade fotbollsmatch, jag hade full koll på bollen, men fick tyvärr inte vara med och spela, de behövde ingen avbytare..men kanske en annan gång-jag är en hejare på boll!


Tack Elin och Peter!!

Av ♥ Doris♥ - 4 april 2009 19:41

Hej....

Äntligen har värmen kommit,och vi njuter verkligen av solen!

 Idag har vi varit ute hela dagen och fixat och trixat i trädgården.

 ,matte har äntligen städat bort julen på verandan och ersatt den med påskris och utemöblerna har fått komma fram. .och så har vi hälsat lite på hästarna, dom är så  nyfikna och har hållt oss sällskap när vi grejjat på baksidan! Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards