Alla inlägg under januari 2008

Av ♥ Doris♥ - 26 januari 2008 14:30

Matte och jag har tagit tåget till Kalmar,vi är lediga denna veckan!! Ska bli kul att träffa familjen!! Ciao!!

Av ♥ Doris♥ - 14 januari 2008 12:19

Hej!! Dags för en uppdatering,var längesen jag skrev,vi har inte fått internet än...

Allt är finfint med oss,jag har fyllt 1 år :)

Hade en jätterolig dag med massor av snö ,min första riktiga snö!!

Min nya kompis och granne Isak och jag lekte i snön,när vi gick in fick jag en supergod tårta och paket. Jag fick en pipgris,goda ben och en aktiveringsleksak av nina ottosson!! Det var riktigt roligt att fylla år!!

Jag trivs jättebra i nya huset som husse och matte grejar och donar med, vi går långa promenader i skogen och hittar fortfarande nya stigar!! spännande!! Bilderna nedan är från min födelsedag!!!


Ovido - Quiz & Flashcards